Czas realizacji zamówienia
- kurier InPost – 2–4 dni robocze
- Paczkomat® InPost – 2–4 dni robocze
- ORLEN Paczka – 2–4 dni robocze
Na czas realizacji zamówienia składają się: oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty, przygotowanie paczki z zamówionymi produktami do wysyłki, dostarczenie paczki przez przewoźnika poprzez wybrany sposób dostawy.
Wysyłka wszystkich produktów zamówionych w sklepie Ekopolka następuje w terminie 1–2 dni roboczych.
W przypadku płatności przelewem internetowym lub szybkich płatności online zamówienie zostaje przygotowane po zaksięgowaniu wpłaty całkowitej kwoty zamówienia na naszym rachunku bankowym.
Przesyłki dostarcza firma kurierska InPost – czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
W przypadku wybrania opcji dostawy Paczkomat® InPost lub ORLEN Paczka przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie punkcie w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od momentu nadania paczki.
Jeśli chcesz zapytać o produkty, zamówienie, zwrot czy reklamację – skontaktuj się z nami:
- poprzez formularz kontaktowy (KLIK)
- mailowo: biuro@ekopolka.pl
- na Facebooku: Ekopolka – naturalna drogeria internetowa
- na Instagramie: @ekopolka
Udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji i odpowiemy na Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe.
Podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami i potrzebami! Cały czas staramy się poszerzać nasz asortyment, usprawniać działania i polepszać jakość usług, abyście byli zadowoleni i korzystali z produktów dopasowanych do swoich potrzeb.
Bądź na bieżąco!
Sprawdź, co dzieje się na naszym profilu na FB www.facebook.com/ekopolka
i na zapleczu Ekopolki na Instagramie www.instagram.com/ekopolka