
Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi:
- kurier DHL - 2-4 dni robocze
- Paczkomaty inPost - 2-4 dni robocze
Na czas realizacji zamówienia składają się: oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty, przygotowanie paczki z zamówionymi produktami do wysyłki, dostarczenie paczki przez przewoźnika poprzez wybrany sposób dostawy.
- Wysyłka wszystkich produktów zamówionych w sklepie EKOPOLKA następuje w terminie 1-2 dni roboczych.
- W przypadku płatności przelewem internetowym lub szybkich płatności online zamówienie zostaje przygotowywane po zaksięgowaniu wpłaty całkowitej kwoty zamówienia na naszym rachunku bankowym.
- Przesyłki dostarcza firma kurierska DHL - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
- W przypadku odbioru zamówienia przez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie Paczkomacie w przeciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu nadania paczki.
Jeśli chcesz zapytać o produkty, zamówienie, zwrot czy reklamację - skontaktuj się z nami
- poprzez formularz kontaktowy
- mailowo: biuro@ekopolka.pl
- telefonicznie: +48509311811
(od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-18:00)
Udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji i odpowiemy na Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe.
Podziel się z nami swoimi uwagami, spostrzeżeniami, potrzebami. Cały czas staramy się poszerzać nasz asortyment, usprawniać działania i polepszać jakość usług, abyś była zadowolona i korzystała z produktów dopasowanych na miarę swoich potrzeb :)
Sprawdź, co dzieje się na naszym profilu na FB EkoPolka Drogeria Internetowa i bądź na bieżąco!
A w wolnej chwili zajrzyj na zaplecze EkoPolki na Instagramie @ekopolka