
W sklepie internetowym EKOPOLKA dostępnych jest kilka form
dokonania opłaty za złożone zamówienie:
- Szybki przelew online - forma bankowej płatności elektronicznej za pośrednictwem systemu płatności Shoper.
- Zapłata kartą kredytową za pośrednictwem systemu płatności Shoper - karta kredytowa zostaje obciążona w momencie wysyłki towaru. Obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
- Płatność za pobraniem - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia lub podczas odbioru paczki z Paczkomatów inPost – dodatkowy koszt 5 zł.
- Tradycyjny przelew na konto bankowe - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, otrzymasz mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane w celu przygotowania wysyłki.
Jeśli chcesz zapytać o produkty, zamówienie, zwrot czy reklamację - skontaktuj się z nami
- poprzez formularz kontaktowy
- mailowo: biuro@ekopolka.pl
- telefonicznie: +48509311811
(od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-18:00)
Udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji i odpowiemy na Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe.
Podziel się z nami swoimi uwagami, spostrzeżeniami, potrzebami. Cały czas staramy się poszerzać nasz asortyment, usprawniać działania i polepszać jakość usług, abyś była zadowolona i korzystała z produktów dopasowanych na miarę swoich potrzeb :)
Sprawdź, co dzieje się na naszym profilu na FB EkoPolka Drogeria Internetowa i bądź na bieżąco!
A w wolnej chwili zajrzyj na zaplecze EkoPolki na Instagramie @ekopolka